Anmäl dig här senast den 10 oktober

24 oktober 08:15Ersta Konferens

Välkommen till WWFs Förtroenderåds Höstmöte 2024

Vi befinner oss i en utmanande tid med kraftig påverkan på biologisk mångfald och klimat. De kommande åren är avgörande och WWF Sverige har en roll att visa på möjligheter och lösningar för att bidra till både skydd och restaurering av naturen här och nu, samt den långsiktiga och nödvändiga samhällsomställningen.

Vi vill nu be om hjälp från er kring vad WWF Sverige bör fokusera på mellan
2026–2030.

Vi ger en omvärldsanalys och utblick i form av Living Planet Report och WWFs internationella strategiarbete mot 2030, följt av gruppdiskussioner kring WWF Sveriges strategiska arbete 2026-2030. Därefter delas priserna till Årets Miljöhjälte, Marie-Claire Cronstedts pris och Årets Pandabok ut.

Mötet avslutas med en gemensam lunch.

Vi ses på Ersta Konferens på Södermalm!

WWFs höstmöte med förtroenderådet den 24 oktober 2024 hålls på Ersta Konferens på Södermalm även i år.

Adress: Erstagatan 1K och Erstagatan 1N, Södermalm, 116 91 Stockholm

Programpunkter och tider:

08:15 Registrering (OBS! Vänligen visa ID-kort vid registreringen!)
08:30 Ankomstkaffe och smörgås
09:00 Presentationer av Living Planet Report och WWFs internationella strategiarbete följt av gruppdiskussioner
12:00 Prisutdelning: Årets Miljöhjälte, Marie-Claire Cronstedts pris samt Årets Pandabok 2025
12:45 Lunch
14:00 Avslut

Klädsel: Business casual

Vänligen anmäl dig via länken nedan senast den 10 oktober. Mötesunderlagen ligger i Förtroenderådsportalen. För eventuella frågor eller vid förhinder med kort varsel kontakta på mail heidi.liderfors@wwf.se ovan alt. 070-604 9990.

Varmt välkommen!

Gustaf Lind
eneralsekreterare

OBS! Vi ber er att bära era namnskyltar under hela mötet.

Anmäl dig här senast den 10 oktober

Vid frågor kontakta: